Povinně zveřejňované informace

Povinně zveřejňované informace podle vyhlášky č. 442/2006, která stanoví strukturu informací zveřejňovaných o povinném subjektu dle § 5 odst. 1 a 2 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů.
  • 1. Název
    • Obec Dolní Dunajovice

  • 2. Důvod a způsob založení
    Obec Dolní Dunajovice byla založena podle ustanovení §3 odst.4) zák.č. 128/2000Sb., o obcích ve znění pozdějších předpisů, a v souladu s §29 odst.3) zákona č. 90/1995 Sb. o jednacím řádu Poslanecké sněmovny, ve znění pozdějších předpisů.

  • 3. Organizační struktura

  • 4. Kontaktní spojení
    • 4.1 Kontaktní poštovní adresa
      Obecní úřad Dolní Dunajovice
      Zahradní 613
      691 85 Dolní Dunajovice
    • 4.2 Adresa úřadovny pro osobní návštěvu
      Obecní úřad Dolní Dunajovice
      Zahradní 613
      691 85 Dolní Dunajovice
    • 4.3 Úřední hodiny
      Pondělí: 7:00 - 11:30, 12:00 - 15:30
      Středa: 7:00 - 11:30, 12:00 - 18:00
    • 4.4 Telefonní čísla
      pevná linka: +420 519 500 053
      pevná linka: +420 519 517 105
    • 4.5 Čísla faxu
      fax: +420 519 500 050
    • 4.6 Adresa internetové stránky
      oficiální: http://www.dolni-dunajovice.cz/
    • 4.7 Adresa e-podatelny
      podatelna: podatelna@dolni-dunajovice.cz
    • 4.8 Další elektronické adresy
      oficiální: obec@dolni-dunajovice.cz

  • 5. Případné platby lze poukázat
    • Číslo účtu: 3823651, kód banky: 0100
      KB Mikulov
  • 6. IČO
    • 00283126
  • 7. DIČ
    • CZ00283126
  • 8. Dokumenty
    • 8.1 Seznamy hlavních dokumentů
    • 8.2 Rozpočet
  • 9. Žádosti o informace
    Žádosti o informace podle zákona 106/1999 Sb. o svobodném přístupu k informacím se podávají:
    Písemně
    Osobně
    e-mailem
    elektronickým podáním
    Telefonicky

    Zákon č. 106/1999 Sb. O svobodném přístupu k informacím - přehled lhůt a termínů:
    Lhůty

    Odkaz na zveřejněnou informaci (§ 6 odst. l) - 7 dnů
    Výzva k upřesnění nesrozumitelné nebo příliš obecné informace (§ 14 odst. 3, písm. a) - 7 dnů
    Informace o odložení žádosti nevztahující se k působnosti povinného subjektu (§ 14 odst.3,písm.b)-3dny
    Poskytnutí informace žadateli (§ 14 odst. 3, písm. c) - 15 dnů
    Prodloužení lhůty pro poskytnutí informace ze závažných důvodů (§ 14 odst. 5) - 10 dnů
    Rozhodnutí o odvolání (§ 16 odst. 3) - 15 dnů
    Upřesnění žádosti o informaci žadatele (§ 14 odst. 3, písm. a) - 30 dnů
    Lhůta pro odvolání, jestliže povinný orgán ve lhůtě neposkytl informaci či nevydal rozhodnutí o nevyhovění ( § 15 odst. 4) - 15 dnů
    Odvolání proti rozhodnutí a odmí

  • 10. Příjem žádostí a dalších podání
    Žádosti a podání je možno podat:
    Písemně
    Osobně
    e-mailem
    elektronickým podáním
    Telefonicky

  • 11. Opravné prostředky
    Co když orgán žádosti nevyhoví:pokud povinný orgán, byť i jen z části, nevyhoví, vydá o tom ve lhůtě pro vyřízení žádosti rozhodnutí, které se doručí do vlastních rukou žadatele
    jestliže bude povinný orgán nečinný (nepodá požadovanou informaci, ani nevydá rozhodnutí) má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým informaci odepřel
    proti rozhodnutí o odmítnutí žádosti může podat odvolání, a to nejpozději do 15 dnů od jeho doručení

    Komu se odvolání posílá: odvolání se podává u orgánu, který vydal rozhodnutí o odmítnutí žádosti nebo takové rozhodnutí měl vydal

    Kdo o odvolání rozhodne: o odvolání rozhoduje orgán, který je nejblíže nadřízeným tomu orgánu, který rozhodnutí vydal. Jde-li o rozhodnutí obecního úřadu ve věcech samostatné působnosti obce, rozhoduje o odvolání obecní rada (kde není rada rozhoduje zastupitelstvo obce)
    ten, kdo o odvolání rozhoduje, tak musí učinit ve lhůtě do 15 dnů od předložení odvolání tím, kdo rozhodnutí

  • 12. Formuláře OPRAVIT ODKAZ

  • 13. Popisy postupů - návody pro řešení životních situací
    Návody pro řešení životních situací: informace pro řešení životních situací můžete požádat na Úřadu obce.

    Současně však doporučujeme: řešení životních situací na portálu veřejné správy.
  • 14. Předpisy
    • 14.1 Nejdůležitější používané předpisy
      Přehled předpisů, podle nichž úřad obce ve věci poskytování informací
      rozhoduje:zákon č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, v platném znění (upravuje postavení oprávněného a povinného subjektu při vyřizování žádostí o poskytnutí informací, postup při rozhodování a poskytnutí informací a oprávnění žadatele v případě odmítnutí informací),
      zákon č. 71/1967 Sb., o správním řízení, v platném znění (procesní předpis podle nehož postupuje povinný subjekt při rozhodování v případě odmítnutí žádosti o p oskytnutí informace a to i jen zčásti).
      zákon č. 227/2000 Sb., o elektronickém podpisu a o změně nekterých dalších zákonů, v platném znění. Tento zákon upravuj používání elektronického podpisu, poskytování souvisejících služeb, kontrolu povinností stanovených tímto zákonem a sankce za porušení povinnotí stanovených tímto zákonem.
      zákon č. 495/2004 Sb., Prováděcí zákon o elektronických podatelnách, v platném znění. Vláda nařizuje k pro
    • 14.2 Vydané právní předpisy - OPRAVIT ODKAZ

  • 15. Úhrady za poskytování informací
    Obecní úřad je oprávněn požadovat úhradu nákladů spojených s vyhledáváním informací, např. za přímou mzdu pracovníka, pořizování kopií a technických nosičů dat a odesílání informací, přičemž vydání informace se může podmínit zaplacením úhrady nebo zálohy.

    V současné době úřad obce svého oprávnění nevyužívá a informace poskytuje zdarma jako službu občanům.
    • 15.1 Sazebník úhrad za poskytování informací
    • 15.2 Usnesení nadřízeného orgánu o výši úhrad za poskytnutí informací

  • 16. Licenční smlouvy
    • 16.1 Vzory licenčních smluv
    • 16.2 Výhradní licence


  • 17. Výroční zpráva podle zákona č. 106/1999 Sb. - DOPLNIT ODKAZ

Vytisknout

Facebook Instagram

Copyright © 2020 Obec Dolní Dunajovice, Všechna práva vyhrazena